Lecţia de stil personal: ceasuri şi bijuterii care întorc privirea
Stilul personal creşte simultan cu businessul şi ar fi bine ca niciunul dintre ele să nu rămână în urmă. Business Magazin se lansează într-un demers editorial în care vă prezintă câteva piese de orologerie şi câteva bijuterii care aduc cu ele şi o poveste, şi un element de noutate.
1. Sentimente milaneze
Brăţara din argint 925 rodinat, cu pietre Zirconia şi Denim, face parte din colecţia de bijuterii fashion a brandului Ti Sento Milano. Lansată în 2002 în Italia, aceasta are drept caracteristici principale folosirea argintului în locul aurului, îmbinarea manuală a pietrelor preţioase şi semipreţioase, cât şi folosirea unor culori adaptate fiecărui sezon.
2. Pandantivul lui Napoleon
Pandantivul Premiers face parte din colecţia Liens de Chaumet, este realizat din aur roz de 18 k cu diamante şi este amplasat pe un lanţ dublu din aur roz. Fondată în 1780 drept casă de bijuterii atitrată lui Napolean, Chaumet a fost promovată de-a lungul timpului drept marca cea mai importantă pentru cei bogaţi şi faimoşi.
3. Artă populară modelată în diamante
În 1898, Emil Frieden şi-a deschis primul atelier de bijuterii în Emmental, Elveţia, având ca sursă de inspiraţie pentru creaţiile sale arta populară. Dacă la început producea bijuterii din argint manufacturate pentru costumele tradiţionale populare, fiii săi, Eugen şi William, au dus exclusivismul mai departe, realizând primele bijterii din aur de 18 k.
În prezent, colecţiile Frieden includ bijuterii individuale, dar cu o amprentă personală, cum sunt cele din colecţiile Diamas, o linie cu diamante neşlefuite, Riviere, o colecţie specială cu diamante, sau Rainbow, o linie cu safire din Madagascar şi închizători stilizate pentru colierele de perle.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro