Cele mai vandute limuzine (galerie foto)

Postat la 31 martie 2009 552 afişări

Sunt limuzinele directorilor care nu vor sa atraga atentia, desi de cele mai multe ori ofera un confort si inovatii tehnologice peste modelele din segmentul de lux. Dar nu sunt imune la criza.

Pentru comparatie, vanzarile de masini romanesti (de fapt ale marcii Dacia, deoarece fabrica de la Craiova a incetat de mai multe luni productia Daewoo) nu au depasit cumulat in primele doua luni 4.000 de unitati, fata de 14.000 in urma cu un an, ceea ce corespunde unei scaderi de peste 72%, fabrica de la Pitesti fiind nevoita sa-si intrerupa activitatea timp de mai multe saptamani.

 

De aceea, cand vine vorba de restul anului, aproape toti jucatorii refuza sa faca estimari, precizand ca spre deosebire de anii precedenti nu si-au fixat un obiectiv de volum, ci unul legat de cota de piata.

 

“Targetul de vanzari este dificil de estimat, avand in vedere situatia actuala de pe piata auto. Mercedes-Benz Romania si-a propus sa atinga o cota de piata de 40% din clasa mare”, a spus Taflan. Iar pentru atingerea acestui obiectiv un rol important ar trebui sa il aiba noul model E-Klasse, de la care producatorul german se asteapta sa egaleze ca performante generatia anterioara, care a fost vanduta la nivel mondial in 1,3 milioane de unitati din momentul lansarii sale in 2002.

 

Si importatorul BMW urmeaza sa lanseze in toamna o varianta noua in aceasta clasa - Seria 5 GT, dupa ce in toamna anului trecut concurentii de la Audi prezentasera o varianta redesenata a modelului A6.

 

Daca in cazul A6 era vorba doar de elemente de design limitate, precum faruri cu tehnologie LED, pasul facut de BMW pare cu mult mai mare. Seria 5 GT are foarte multe tehnologii imprumutate de la Seria 7 (limuzina din clasa superioara a BMW) si promite un spatiu interior comparabil cu al modelului SUV din gama germanilor, X5.

 

Altfel spus, inca un element in plus pe lista de argumente a dealerilor de masini de care vorbeam la inceputul articolului. Numai ca, spre deosebire de anul trecut, managerul unei mari companii este acum tot mai greu de convins sa cumpere o masina de 50.000-100.000 de euro. Chiar daca e mai confortabila decat cea pe care o foloseste in mod curent.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
auto,
vanzari,
limuzine,
criza financiara
/analize/comert/cele-mai-vandute-limuzine-galerie-foto-4122707
4122707
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.