Citeşte în noul număr din BUSINESS Magazin
"Călin-san - file de globalizare. Cum a ajuns un român să conducă afacerile Coca-Cola din Japonia" este materialul de copertă pe care revista BUSINESS Magazin vi-l propune din 14 mai. Citiţi în continuare ce alte articole vă recomandă redactorii revistei în noul număr.
COVER STORY: Călin - file de globalizare. Cum a ajuns un român să conducă afacerile Coca-Cola din Japonia
Călin Drăgan s-a consacrat în mediul de business local drept primul român care a ţinut frâiele filialei Coca-Cola HBC. Mai mult, a condus organizaţia în perioade de creştere economică, dar şi în criză, iar pentru rezultatele sale a fost promovat, anul trecut, la filiala japoneză a sistemului Coca-Cola. După mai puţin de un an a fost promovat iar, tot în cadrul companiei nipone, care are o cifră de afaceri de 4,5 miliarde de dolari. Călin Drăgan îşi povesteşte experienţa japoneză într-un interviu pentru BUSINESS Magazin.
LIFESTYLE: Noua reţetă de lucru de la Hollywood - franciza bazată pe concepte aspiraţionale
La aproape două luni de la lansarea în Statele Unite, filmul "The Hunger Games", "Jocurile Foamei" pe ecranele româneşti, se menţine în top şi are şanse să intre în categoria selectă a filmelor de un miliard, clubul peliculelor cu încasări de zece cifre. Dincolo de cifre, "The Hunger Games" este cel mai recent, dar nu cel din urmă, reprezentant al unei maniere de lucru hollywoodiene de ţinut minte: dezvoltarea francizelor bazate pe concepte aspiraţionale. Pentru a simplifica puţin, putem accepta ideea înrudirii cu Harry Potter, prinţul acestui tip de franciză.
CONSUM: Românul se îmbracă şi se încalţă cu zece euro pe lună
Într-o lume în care imaginea face cât 1.000 de cuvinte, românii cheltuie anual pe haine şi pantofi 2,5 miliarde de euro, o sumă care poate părea mare în ansamblu, însă raportată la populaţie îşi pierde încet şi sigur din importanţă. Cum reuşeşte un român să se îmbrace şi să se încalţe cu 10 euro pe lună?
MANAGEMENT: Noul director şi noile semne de întrebare de la Sidex
Limitele există doar în capetele noastre, iar dacă vestea proastă este că acum este dificil, iar zilele luminoase din trecut nu se vor mai întoarce, sunt şi veşti bune. Este doar o parte din filozofia noului director general al combinatului siderurgic ArcelorMittal Galaţi, Bruno Ribo, împărtăşită în primul interviu acordat presei centrale din România.
SPECIAL: De ce vrea Asia un FMI al ei
Asia a ajuns în ultimii ani un tărâm al făgăduinţei pentru investitorii în căutare de alternative mai sigure şi mai rentabile la piaţa europeană. Pentru ţările asiatice însă, criza datoriilor din zona euro începe să pună probleme, iar soluţiile avansate până acum desenează un adevărat zid de protecţie în jurul acestui tărâm al făgăduinţei.
BUSINESS Magazin este revista de business care, într-o manieră clară şi accesibilă, prezintă evenimentele cu adevărat relevante din mediul de afaceri din România şi din lume. De şase ani, evenimentele ce au impact asupra economiei şi mediului de afaceri românesc sunt reflectate cu acurateţe în analizele BUSINESS Magazin, iar premiile obţinute în aceşti ani sunt o recunoaştere a valorii brandului BM. BUSINESS Magazin apare lunea şi poate fi cumpărată de la centrele de difuzare a presei, la preţul de 4,9 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro