Bani din show

Postat la 29 aprilie 2008 36 afişări

Nu pierdeti duminica, 4 mai, emisiunea BUSINESS Magazin, de la PROTV pentru a intra in culisele unui business local de success - show-uri si concerte sustinute de mari artisti.

Dupa 10 ani de experienta si pasiune acumulata in Olanda, Laura Coroianu s-a intors in tara pentru a aduce cele mai spectaculoase formatii si artisti din intreaga lume: Depeche Mode, Pink, Shakira, Duran Duran pana acum. Dupa ce si-a incalzit vocea ca agentie de BTL, Emag!c Entertainment a inceput sa cante rock dupa primul an de la infiintarea firmei, ruland aproape 3,5 milioane de euro, estimand pana la sfarsitul lui 2008 o valoare dubla. O veti regasi pe Laura Coroianu, duminica, pe ultima suta de metri a pregatirilor pentru mega-concertul Kylie Minogue.

Se spune ca meseria e bratara de aur. Pentru Felicia Coteanu e mai mult decat atat: meseria sa inseamna - in acelasi timp – si coliere, cercei, inele si brose. Adica tot ceea ce produce firma pe care o conduce de opt ani de zile si care este astazi principalul jucator pe piata de bijuterii fantezie. Un concept pe care Felicia Coteanu l-a testat mai intai in Grecia si l-a adus timid in Romania intr-o perioada in care aurul pare principalul favorit. Aflati povestea contabilei transformate peste noapte in bijutier duminica, la ora 12.15, in emisiunea BUSINESS Magazin de la Pro TV.

Nu e regula, dar daca ai bani iti poti rafina gusturile in timp. Sunt destui oameni de afaceri care fac din degustarile celor mai fine mancaruri un hobby exclusivist, la care ai acces intr-o masura mai mare sau mai mica, in functie de greutatea contului din banca. Pentru acest gen de oameni, fiecare masa trebuie sa fie o expozitie de arta culinara, mancarea - organica, ingredientele - rare, iar produsul final - scump. Deci, intangibil pentru muritorul de rand. In categoria “nu mananc orice, deci ma respect!” intra si Ioana Iordache, CEO la Leo Burnett Romania si masterand – din hobby – al unui curs de patiserie si deserturi la Paris. Din aceasta pozitie de autoritate, intoarce pe toate partile subiectul “batonul de ciocolata de la benzinarie versus desertul casei la unul dintre cele mai bine cotate restaurante din Bucuresti”.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
media,
show,
business,
afaceri,
BUSINESS Magazin,
PRO TV
/media-marketing/bani-din-show-2595270
2595270
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.