Agenda celor mai puternici CEO în 2013 - Dana Cortina, Porsche Inter Auto România
Business Magazin a decis să-i întrebe pe conducătorii companiilor care sunt cele mai importante trei puncte de pe agenda lor de afaceri în acest an.
2013 e un an special pentru Porsche Inter Auto, pentru că vom reuşi să finalizăm un proiect foarte important, în urma unei investiţii de 15 milioane de euro, începută în urmă cu câţiva ani. Este vorba despre un centru auto exclusivist, cu o suprafaţă de 10.000 de mp construiţi, dedicat brandurilor de lux ale concernului Volkswagen - Audi, Porsche, Bentley şi Lamborghini. Deschiderea lui, respectiv redistribuirea brandurilor între Porsche Bucureşti Nord şi noul centru, Porsche Pipera, va avea loc în luna mai. Vom expune mărcile de volum ale grupului Volkswagen (Volkswagen, Skoda şi SEAT) la Porsche Bucureşti Nord, iar Audi, Porsche, Bentley şi Lamborghini se vor muta în noul spaţiu.
Pentru mărcile de volum, în 2013 ne îndreptăm atenţia asupra clienţilor de flote. Anul trecut, acest segment a reprezentat peste 60% din business-ul nostru şi mizăm în continuare pe menţinerea şi chiar pe creşterea sa. Au fost câţiva ani de amânări din partea multor companii, iar în momentul de faţă multe parcuri auto sunt învechite, ceea ce generează costuri de întreţinere din ce în ce mai mari. Prin urmare, este un segment cu mare potenţial pentru noi şi vom tura motoarele la maxim şi în această direcţie.
Continuăm să investim în calitatea serviciilor oferite, pentru că ne-am propus ca fiecare client care ne calcă pragul - fie în showroom, fie în service, fie persoană juridică, fie client individual - să plece de la noi extrem de mulţumit. În opinia mea, calitatea face diferenţa pe piaţă în acest moment, cumpărătorii pun mare preţ pe valoarea adăugată pe care le-o aduci, pe garanţia unor servicii la fel de bune şi post vânzare, mai ales că la maşini vorbim nu numai de o investiţie financiară, ci şi de una emoţională. Folosim numai piese originale, investim în echipamente de ultimă generaţie, ne trimitem mecanicii şi oamenii de service şi de vânzări la traininguri în fabricile sau punctele noastre de lucru din străinătate astfel încât pregătirea lor să respecte standardele mărcilor pe care le vindem. În plus, pe partea de vânzare, ofertele pe care le propunem în acest an sunt adaptate pentru fiecare segment de clienţi, pentru nevoile şi interesele lor specifice şi sperăm să fim la înălţimea devizei noastre de mai sus.
Dana Cortina este DIRECTOR GENERAL AL PORSCHE INTER AUTO ROMÂNIA.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro