Vânzările de jucării cresc în săptămânile premergătoare Paştelui cu 50%. Topul celor mai căutate jucării
Vânzările de jucării cresc în cele două săptămâni premergătoare Paştelui cu 50% comparativ cu nivelul unei luni obişnuite, a declarat pentru MEDIAFAX Cristian Constantinescu, CEO Retail al Noriel Group, care deţine 28 de magazine de profil la nivel naţional.
"Anul acesta sunt foarte populare păpuşile Laadeeda, Bratzillas şi Monster High şi pentru băieţi maşina iDrive cu telecomandă cu senzori de mişcare, puştile cu apă Banzai şi pentru preşcolari povestitorii Oaki Oak şi Roza", a mai spus Constantinescu.
Printre retaileri de jucării de pe piaţa românească se numără Noriel, Toyplex şi Symk. Principalii competitori ai acestora sunt hipermaketurile, care comercializează produse la preţuri mici, dar şi magazinele online.
Întrebat cum se impune în competiţia cu hipermarketurile, Constantinescu spune că Noriel are şi o gamă proprie de produse şi încearcă să menţină preţurile la un nivel competitiv.
"Avem propriile produse care se găsesc numai în magazinele Noriel şi care sunt foarte apreciate de clienţii noştri. În acelaşi timp luptăm să menţinem preţuri competitive cu toţi concurenţii din piaţă pentru a avea o ofertă atractivă şi organizăm deseori oferte de preţ şi promoţii pentru clienţii fideli, membri ai Clubului Noriel", a explicat Constantinescu.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro