Vânzările Coca-Cola în România au scăzut anul trecut cu 9%, în volum
Volumul vânzărilor Coca-Cola în România a scăzut cu 9% anul trecut, de la 162,7 milioane de navete în 2012 la 148,5 milioane de navete, ca urmare a impactului negativ al condiţiilor macroeconomice şi comerciale.
În 2012, volumul vânzărilor a crescut cu 2%.
"Pe parcursul anului, rezultatele au fost influenţate negativ de climatul macroeconomic şi comercial dificil, precum şi de presiunile campaniilor derulate de concurenţă", se arată într-un raport al grupului Coca-Cola HBC.
Cota de piaţă a Coca-Cola a crescut în funcţie de volum, dar şi după valoare, atât pe segmentul băuturilor carbogazoase, cât şi pe ansamblul pieţei băuturilor răcoritoare nonalcoolice (Non Alcoholic Ready to Drink), se arată în raport.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro