LIVE: EDIŢIE SPECIALĂ - MEET THE CEO - Care sunt motivele pentru care România este una dintre cele mai importante pieţe pentru BAT?

Vânzările Carrefour România au crescut

Postat la 05 mai 2013 28 afişări

Grupul francez Carrefour, prezent în România cu trei formate de magazine - hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de proximitate, a înregistrat anul trecut pe piaţa românească vânzări de 986 milioane euro, fără TVA, cu 3% mai mari faţă de valoarea din 2011.

Vânzările Carrefour România au crescut

Carrefour România s-a axat anul trecut în principal pe deschiderea de supermarketuri Market, respectiv a 21 de unităţi noi, dar şi de magazine de proximitate Express, în colaborare cu reţeaua Angst - 16 spaţii.

Anul trecut, compania a pus lacătul pe hipermarketul din Arad, ca urmare a închiderii centrului comercial Armonia Shopping Center. La finele anului trecut, retailerul opera 108 magazine, dintre care 24 de hipermarketuri Carrefour, 65 de supermarketuri Market şi 19 magazine Express.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/vanzarile-carrefour-romania-au-crescut-10844271
10844271
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.