TeraSteel, creşteri de două cifre pe toate liniile în 2018
TeraSteel, parte a Grupului TeraPlast, unul dintre cei mai importanţi producători de panouri termoizolante şi hale la cheie, a avut anul trecut o creştere de peste 53,7% a exporturilor, pe fondul extinderii către piaţa din Serbia.
De altfel, compania a înregistrat creşteri de două cifre pe toate categoriile de produse în 2018. Astfel, volumul vânzărilor de panouri sandwich a crescut cu peste 54% faţă de 2017, de profile zincate cu 25%, iar cel al soluţiilor la cheie sub forma de hale industriale, spaţii logistice sau depozitare cu peste 15%, valoric. Halele la cheie sunt un produs modular, durabil, uşor de asamblat şi relocat, adaptabil la o gamă largă de nevoi şi cerinţe, în acord cu tendinţele de construire din domeniu.
În 2018, piaţa de panouri sandwich a fost puternic influenţată de dinamica înregistrată în sectorul de construcţii civile şi industriale, compania mizând pe o creştere a acestui segment şi pentru perioada următoare.
Pentru 2019, TeraSteel vizează o creştere a business-ului de peste 15% pe fondul investiţiilor din industrie, a lansării de noi produse şi a avansului investiţiilor străine, care vor genera creşteri în cererea de produse din portofoliul TeraSteel.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro