Poza zilei: cum se face o reclamă la un concert
O campanie de reclame pentru Filarmonica din Berlin, lansată în acest an, a pornit de la o idee cu totul originală: reprezentarea pe afişe a interiorului mai multor instrumente muzicale, iluminat astfel încât spaţiul din vioară, flaut, orgă sau violoncel să dea iluzia optică a unei săli de concert sau a unui tunel.
Conceptul reclamelor le aparţine lui Björn Evens şi Mona Sibai de la agenţia Scholz & Friends Berlin, iar macrofotografiile au fost realizate de studioul Mierswa-Kluska din München.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
-
Bancul de vineri | Femeile la dietă
GANDUL.RO
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro