O companie fondată de un român, partener într-un program destinat susţinerii afacerilor locale în tranziţia către digitalizare
Compania românească Retargeting.biz devine partenerul Mastercard în Grecia în cadrul programului Digital Doors, ce se va desfăşura în cursul anului 2021, iniţiativă prin care se doreşte susţinerea businessurilor locale în tranziţia acestora către digitalizare şi mediul online.
Prezent pe piaţa din Grecia din 2019, Retargeting.biz a fost selectat de Mastercard să participe alături de o serie de parteneri (platforme e-commerce, de marketing şi alte servicii conexe industriei e-commerce) în cadrul programului Digital Doors şi împreună să ofere suport, instrumente şi facilităţi businessurilor care au nevoie să se lanseze în online pentru a se adapta schimbării comportamentului de cumpărare al clienţilor şi situaţiei actuale generate de pandemia COVID-19.
În cadrul programului, compania oferă posibilitatea companiilor greceşti să acceseze servicii de marketing automatizat dintr-o singură platformă, cu accent pe creşterea ratei de conversie şi a vânzarilor şi eficientizarea resurselor umane.
Retargeting.biz este prezent pe 4 pieţe europene, respectiv România, Bulgaria, Grecia şi Ungaria. Compania s-a lansat în Grecia în urmă cu doi ani şi deţine un birou în Atena. În privinţa portofoliului de clienţi de pe piaţa grecească, compania estimează o creştere de peste 150% până la finalul anului 2021.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro