Motorola sărbătoreşte 90 de ani de la înfiinţare

Autor: Andra Stroe Postat la 25 septembrie 2018 79 afişări

În urmă cu 90 de ani, pe 25 septembrie 1928, la Chicago, fraţii Paul şi Joseph Galvin au înfiinţat compania care a precedat Motorola, Galvin Manufacturing Corporation, cu un singur produs şi cinci angajaţi.

Motorola sărbătoreşte 90 de ani de la înfiinţare

Primul produs al companiei a fost conceput în 1928 şi urmărea prelungirea autonomiei bateriei.

Prin nenumăratele inovaţii realizate de-a lungul istoriei companiei se numără primul radio FM cu două căi din lume, lansat în 1943, care a permis comunicarea între Pământ şi Lună cu ocazia primei aselenizări, modelul RAZR V3, care a schimbat designul telefonului mobil şi l-a poziţionat pentru prima dată ca accesoriu de modă sau tehnologia moto mod, care permite telefonului să devină instantaneu un boombox, o imprimantă foto instant, un gamepad sau o cameră 360°.

Timp de 90 de ani, de la telefoane auto la telefoane inteligente, compania a urmărit obiectivul de a depăşi barierele în domeniul inovaţiei şi de a face tehnologia uşor accesibilă unui număr cât mai mare de utilizatori.

Motorola Mobility LLC a fost achiziţionată de Lenovo Group Holdings în anul 2015. Motorola Mobility este o subsidiară deţinută integral de Lenovo şi este responsabilă cu conceperea şi producerea tuturor dispozitivelor mobile din marca Moto şi Motorola.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
motorola,
infiintare,
aniversare
0 of 1 minute, 22 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:22
01:22
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Ne luăm adio de la săptămâna de lucru de cinci zile? Ce experimentează mai nou companiile din întreaga lume?