Francezii de la Carrefour anunţă vânzări de 2,3 miliarde euro pentru reţeaua de magazine din România în 2020, în creştere cu 2,1%
Grupul francez Carrefour a anunţat vânzări de 2,3 miliarde euro pentru reţeaua de magazine din România în 2020, în creştere cu 2,1%, pentru activităţi similare, potrivit raportului financiar publicat joi.
Creşterea organică pe piaţa din România a fost de 5,3% faţă de 2019.
În trimestrul patru al anului, vânzările magazinelor de pe piaţa locală s-au majorat cu 3,6%, la 656 milioane euro.
La finele anului trecut, Carrefour avea 369 de magazine pe piaţa locală, din care 40 de hipermarketuri, 193 de supermarketuri, 108 convenience şi 28 de unităţi de tip cash&carry, potrivit raportului.
La acestea se adaugă magazinul online propriu precum şi prezenţa Carrefour prin platforma Bringo în 36 oraşe.
În cursul anului trecut retailerul a deschis 24 de magazine, din care 15 convenience, trei hipermarketuri şi şase Supeco. Deşi francezii au continuat să se extindă, ritmula fost aproape la jumătate faţă de 2019, când s-au extins cu 42 de unităţi.
La nivel de grup, Carrefour a raportat vânzări de 78,6 miliarde euro, în creştere cu 7,8%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro