Detalii neştiute. Cum a ajuns Mihaela Buzărnescu să joace cu rachete cumpărate de pe eBay şi Amazon: "Am găsit acolo unele folosite"

Postat la 01 martie 2018 237 afişări

Mihaela Buzărnescu, jucătoarea care la 29 de ani a ajuns pe un impresionant loc 38 în ierarhia WTA, a dezvăluit pentru Digi Sport că anul trecut şi-a cumpărat rachete second-hand de pe Amazon şi Ebay, pentru că celebra fimră Wilson nu mai producea modelul respectiv.

Detalii neştiute. Cum a ajuns Mihaela Buzărnescu să joace cu rachete cumpărate de pe eBay şi Amazon: "Am găsit acolo unele folosite"

"Am doar trei rachete, atât, a patra e puţin crăpată, o ţin pentru antrenamente. Firma Wilson, pe care o reprezint, mi-a spus că nu mai produce aceste rachete. Dacă vreau să semnez contract cu ei trebuie să-mi aleg un model nou. Anul trecut le-am cumpărat de pe Ebay şi am găsit şi pe Amazon unele folosite, dar le-am spart. Niciodată n-am spart atâtea rachete", a spus Mihaela Buzărnescu, pentru Digi Sport.

În urmă cu un an, Buzărnescu se afla pe locul 540 în clasamentul WTA, iar acum a ajuns pe poziţia cu numărul 38. La turnerul de la Doha, unde Simona Halep a abandonat în semifinale, Buzărnescu a obţinut prima victorie din carieră în faţa unei jucătoare din Top 10. "Miki" a învins-o pe Jelena Ostapenko, deţinătoare titlului la Roland Garros, cu scorul de 6-1, 6-3. Românca a fost eliminată în faza optimilor la Doha, de Julia Gorges.

Cititi mai multe pe www.prosport.ro

Urmărește Business Magazin

0 of 1 minute, 22 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:04
01:17
01:22
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Ne luăm adio de la săptămâna de lucru de cinci zile? Ce experimentează mai nou companiile din întreaga lume?