LIVE: EDIŢIE SPECIALĂ - MEET THE CEO - Care sunt motivele pentru care România este una dintre cele mai importante pieţe pentru BAT?

De ce a crescut Flanco cu 25% în 2012

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 09 aprilie 2013 36 afişări

Flanco a înregistrat în 2012 o cifră de afaceri de 137 milioane euro, în creştere cu 25% comparativ cu anul anterior, şi o cotă de piaţă de 13%. Astfel, compania a devenit al doilea cel mai important retailer offline din România, urcând o poziţie în topul celor mai mari jucători din industrie.

De ce a crescut Flanco cu 25% în 2012

Piaţa de electroIT din România a crescut cu 5% comparativ cu 2011, în vreme ce piaţa vest-europeană a înregistrat un avans de numai 0,2%. Flanco a obţinut o creştere de 25% a cifrei de afaceri, graţie investiţiilor în modernizarea reţelei de magazine, în dezvoltarea echipei şi în managementul portofoliului de produse, atingând astfel obiectivul propus pentru 2012. 

“În 2012 am reuşit să ne atingem obiectivele de creştere propuse şi să ne consolidăm arhitectura internă de business, atât de necesară dezvoltării unei afaceri sustenabile”, a declarat Violeta Luca, CEO Flanco. “Rezultatele obţinute confirmă faptul că modelul nostru de business şi strategia de poziţionare alese sunt oportune şi ne diferenţiază pe o piaţă în care eroziunea preţurilor şi strategia «copy-paste» au fost singurele metode de stimulare a vânzărilor din ultimii ani”, a adăugat Violeta Luca.

Flanco a investit peste 2,5 milioane euro în reţeaua de magazine, atât în modernizarea, remodelarea şi extinderea unor spaţii deja existente, cât şi în deschiderea unor magazine noi în oraşe precum Iaşi, Sibiu, Cluj, Oradea, Ploieşti, Deva, Târgovişte sau Bucureşti. În prezent compania deţine o reţea de 78 de magazine, cu o suprafaţă totală de peste 44.500 mp.

“Dacă în ceea ce priveşte cifra de afaceri şi cota de piaţă Flanco este pe locul doi în topul celor mai mari retaileri, în privinţa randamentului vânzărilor/mp suntem pe locul unu, acesta fiind un indicator extrem de valoros pentru o companie care îşi doreşte în primul rând să fie rentabilă şi eficientă”, a explicat Violeta Luca.

Astfel, pe o suprafaţă totală de vânzare mai mare cu 10% decât în anul 2011, compania a înregistrat vânzări mai mari cu 25%, crescând rentabilitatea vânzării/mp la peste 3200 euro.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/de-ce-a-crescut-flanco-cu-25-in-2012-10725392
10725392
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.