Cum a influenţat lansarea noului iPad valoarea de piaţă a Apple?
Valoarea de piaţă a gigantului Apple depinde foarte mult de felul în care sunt primite produsele pe care le lansează. Tocmai de aceea, activităţile de marketing care însoţesc fiecare eveniment de acest gen sunt extrem de importante.
Înainte de fiecare lansare, produsele sunt anunţate cu mare fast, iar publicului i se lasă o perioadă relativ mare de aşteptare, atfel înâct interesul şi curiozitatea să-i fie stârnite. După cum veţi putea vedea şi în graficele de mai jos, aproape în toate cazurile perioada imediat precedentă lansării a marcat o creştere a preţului acţiunilor, după care a urmat o perioadă de stagnare, iar după lansare, valoarea acţiunilor s-a stabilizat, ajungând la nivelul iniţial, dinaintea creşterii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro