Cidru sau mere? Ce noutati mai poate aduce berea?
“Cidrul este o oportunitate de a atrage spre portofoliul Heineken clienti care nu beau bere”, spune Karen O’Neill, category manager Cider in cadrul companiei Heineken. Intre 2005 si 2009 vanzarile de cidru la nivel mondial au crescut cu 11% in valoare si previziunile se refera la un plus aditional de 18% in urmatorii trei pana la cinci ani.
Acesta este unul dintre cele mai puternice motoare de crestere pe care producatorul de bere vrea sa le exploateze in viitor pentru a-si creste volumele de afaceri. "Pana in 2020 dorim sa crestem cifra de afaceri a produselor inovative de la 3% in prezent pana la 6%", a spus Alexis Nasard, chief commercial officer la Heineken, in cadrul conferintei Piete Financiare.
In conditiile in care consumul de bere la nivel european scade, reducerea vanzarilor ar putea fi contracarata de activitatile mai intense pe segmentul de cidru. "Heineken va stimula cresterea sa la nivel european prin inovatie, spre exemplu intensificarea activitatilor noastre in segmenul de cidru", a declarat Jean-Francois van Boxmeer, CEO al Heineken.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro