Ce au consumat bucureştenii la terase după două luni şi jumătate: mâncărurile româneşti, în topul preferinţelor

Autor: Andra Stroe Postat la 02 iunie 2020 165 afişări

Ce au consumat bucureştenii la terase după două luni şi jumătate: mâncărurile româneşti, în topul preferinţelor

Cele nouă terase ale grupului City Grill, cel mai mare lanţ de restaurante cu capital românesc, au fost ocupate în proporţie de 100% luni la prânz, în ziua redeschiderii. Grupul a redeschis terasele restaurantelor Caru’ cu Bere, Hanu Berarilor Casa Oprea Soare şi Hanu’ Berarilor Casa Elena Lupescu, Restaurant Hanu’ lui Manuc, Pescăruş, City Grill Primăverii, Buongiorno Primăverii şi Buongiorno Victoriei. „Printre mâncărurile preferate de bucureşteni, ajunşi în restaurante după două luni şi jumătate de pauză, s-au numărat ciorba de văcuţă, sarmalele cu mămăliguţă, ciolanul de porc cu varză călită, pulpele de raţă cu varză şi papanaşii”, a declarat Daniel Mischie, CEO Grup City Grill. La capitolul băuturi, bucureştenii au preferat berea, limonada şi vinul.

Potrivit lui Daniel Mischie, capacitatea celor nouă unităţi este mult diminuată faţă de o situaţie normală. „Terasele funcţionează la 40% din capacitate, iar interioarele nu sunt încă folosite. Cu toate acestea, gradul de ocupare de 100% de ieri de la prânz este o dovadă clară că bucureştenii îşi doreau să se reîntoarcă în restaurante", susţine executivul.

În restaurantele de tip casual dinning, au fost, în medie, 2-3 persoane la o masă, iar la cele de tip berării sau restaurante eveniment, media a fost de 4 persoane. Nota de plată pentru o masă a fost între 90 şi 120 de lei.

Dacă înainte de pandemie locaţiile din Centrul Istoric aveau aproape 50% dintre clienţi turişti străini sau expaţi, iar cele de tip casual dinning 20-30%, acum prezenţa unor clienţi străini în restaurante a fost o excepţie. „Faptul că terasele au fost pline ne-a demonstrat că bucureştenii au încredere în măsurile luate de operatorii de restaurante. Prioritatea grupului City Grill este siguranţa clientului şi a angajatului şi, abia în plan secundar, este profitabilitatea", a adăugat Daniel Mischie.

Fiecare restaurant al grupului a beneficiat de o investiţie între 2.000 şi 10.000 de euro în măsuri de protecţie - achiziţie de măşti, mănuşi, dezinfectanţi, scannere de temperatură pentru angajaţi, soluţii şi aparate pentru dezinfectarea bucătăriilor. „Suprafeţele se dezinfectează la fiecare 30 de minute, mesele se dezinfectează şi ele după fiecare client şi există măşti de unică folosinţă în toate restaurantele, care le sunt oferite clienţilor, în cazul în care nu au şi sunt nevoiţi să intre în interior, la casa de marcat sau la toalete. La intrarea în restaurant există scanner de temperatură. Nu e obligatoriu pentru clienţi să facă testul, dar în cazul în care aceştia vor să îşi verifice temperatura, o pot face”, spun reprezentanţii businessului.

Grupul City Grill deţine 18 restaurante în Bucureşti sub brandurile City Grill, Buongiorno, Caru’ cu Bere, Pescăruş, Hanu’ lui Manuc, Hanu’ Berarilor şi Becker Brau. Grupul a încheiat anul 2019 cu afaceri de 187 de milioane de lei,  în creştere cu 13% faţă de anul anterior.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
bucuresteni,
top,
restaurante

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.