Danone a ajuns lider pe piata lactatelor
Danone Romania a inregistrat in 2009 o crestere atat a cifrei de afaceri cat si a volumului de vanzari. Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 3%, pana la 435 milioane de lei, iar volumul vanzarilor a crescut si el tot cu 3%.
In euro, cifra de afaceri a inregistrat o scadere, de la 114,8 milioane de euro in 2008 pana la circa 102 milioane de euro in 2009. Cu aceste rezultate insa, Danone a preluat pozitia de lider pe piata lactatelor, principalul sau competitor, Friesland Foods Campina inregistrand anul trecut o cifra de afaceri de circa 100 de milioane de euro, conform informatiilor din piata.
Aceste rezultate au fost inregistrate in contextul in care piata a crescut anul trecut cu 1,6 % in volum pe segmentul produselor lactate proaspete si cu 3,4 % in volum in segmentul iaurtului. "Pentru anul 2010 ne propunem sa continuam aceeasi strategie", declară Stephane Batoux, director general, Danone România.
Piata lactatelor are o valoarea anuala care se plaseaza, conform estimarilor, in jurul valorii de un miliard de euro. Piata este puternic concurentiala, in randul marilor producatori numarandu-se Friesland Campina, Danone, Lactalis, Hochland si Albalact (singura companie cu capital romanesc din primul esalon).
GRAFIC
Evolutia cifrei de afaceri a Danone (milioane de euro)
2004 47,7
2005 70,2
2006 87,2
2007 110,5
2008 114,8
2009 102,5
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro