Secretul succesului Coca-Cola: De ce compania nu va produce niciodată băuturi alcoolice
De când a devenit Chief Executive Officer (CEO) la Coca-Cola, Muhtar Kent a stabilit câteva reguli fundamentale legate de creşterea vânzărilor pe termen lung, chiar vizavi de piaţa americană, suprasaturată de produsele mărcii. Mai mult, Kent şi-a propus să dubleze veniturile companiei până în 2020. Despre planurile sale, dar şi despre motivele pentru care producătorul global de băuturi acidulate nu va comercializa niciodată băuturi alcoolice, şeful general al Coca-Cola a vorbit într-un interviu acordat Harvard Business Review.
Omul turc de afaceri Muhtar Kent (59 de ani) a prins gustul afacerilor încă de pe băncile şcolilor de business pe care le-a absolvit în Anglia. Cu un tată consul, Kent a părăsit ţara natală în favoarea Londrei la vârsta de 19 ani. Puţin mai târziu, a ajuns să lucreze la birourile Coca-Cola din Statele Unite, după ce a găsit un anunţ într-un ziar din Anglia. Fostul agent de vânzări şi-a depăşit în timp condiţia, descoperind tainele marketingului, ale distribuţiei şi logisticii. Din iulie 2008 conduce o companie cu 33 de milioane de fani declaraţi pe reţelele de socializare.
Astăzi, Kent spune că a încercat să reîntinerească perspectivele Coca-Cola, cultura corporatistă uşor "arogantă" şi să reinvesteasca costurile dividendelor în promovarea şi dezvoltarea brandului.
Citeşte mai multe despre secretul succesului Coca-Cola pe www.incont.ro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro