România a înregistrat a treia creştere a vânzărilor cu amănuntul din UE în luna noiembrie

Autor: Luiza Chiroiu Postat la 08 ianuarie 2015 41 afişări

România a consemnat în luna noiembrie a anului trecut a treia creştere a comerţului cu amănuntul din Uniunea Europeană (UE), de 8,2%, comparativ cu aceeaşi lună din 2013, fiind devansată de Luxemburg şi Estonia, potrivit datelor prezentate joi de Eurostat.

La nivelul UE, vânzările retail au urcat cu 2,8% în noiembrie faţă de aceeaşi perioadă din 2013, în timp ce, în zona euro, avansul consemnat a fost de 1,5%.

Datele Eurostat arată că Luxemburg a înregistrat cea mai mare creştere a comerţului cu amănuntul, de 10,9%, fiind urmată de Estonia, cu un avans de 9%.

La polul opus s-au situat Finlanda, ale cărei vânzări de retail au scăzut cu 2,4% şi Austria, cu un declin de 2,3% al comerţului cu amănuntul. Celelalte state UE au consemnat creşteri ale acestui sector în perioada analizată, în Bulgaria avansul fiind de 2,3%, iar în Ungaria de 5,2%.

Prin comparaţie cu luna octombrie, România a înregistrat a treia mare creştere din UE în noiembrie 2014, de 2,1%, fiind devansată de Portugalia (3%) şi Polonia (2,3%). În schimb, scăderi ale comerţului cu amănuntul au fost consemnate în Finlanda (-2%), Austria (-0,5%) şi Belgia (-0,3%).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
ROMÂNIA,
UE,
RETAIL
/actualitate/romania-a-inregistrat-a-treia-crestere-a-vanzarilor-cu-amanuntul-din-ue-in-luna-noiembrie-13754649
13754649
comments powered by Disqus
0 seconds of 43 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
00:43
00:43
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Ne luăm adio de la săptămâna de lucru de cinci zile? Ce experimentează mai nou companiile din întreaga lume?