Povestea femeii care a devenit milionară dintr-o resursă pe care românii o ignoră

Autor: Andra Stroe Postat la 02 decembrie 2018 5676 afişări

Construirea imaginii începe cu conştientizarea propriei imagini, a atitudinii, a mersului, a posturii, a mimicii. Imaginea de sine «respiră» în afară, spre cei din jurul nostru.

Povestea femeii care a devenit milionară dintr-o resursă pe care românii o ignoră

Carte de vizită

După ce a absolvit Facultatea de Medicină, a lucrat timp de un deceniu în domeniul farma, până a decis să îşi creeze propria afacere

Cheia succesului său a fost un izvor termosalin de la Herculane, pe care l-a concesionat în 2005, punând bazele companiei de produse dermatocosmetice Ivatherm, un business cu vânzări anuale de peste 3 milioane de euro

 Este adepta unui stil de viaţă sănătos, practică sport, petrece puţin timp în social media şi crede că imaginea personală are o foarte mare greutate în relaţia cu ceilalţi

Citiţi şi Povestea româncei care a devenit milionară din apa de la Herculane: "Tot timpul trebuia să aduc bani de acasă"

Urmărește Business Magazin

0 of 43 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:01
00:42
00:43
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Ne luăm adio de la săptămâna de lucru de cinci zile? Ce experimentează mai nou companiile din întreaga lume?