Planurile financiare pentru copii, printre cele mai solicitate produse ale ING Asigurari de Viata
Planurile financiare pentru copii reprezinta circa un sfert din portofoliul total de contracte in vigoare.
De asemenea, acest tip de polite cumuleaza 30% din totalul contractelor noi din primul trimestru al anului, in crestere cu 2% fata de acelasi interval al anului trecut. Si suma medie asigurata este mai mare cu 5% fata de anul precedent, in timp ce prima bruta anuala este cu circa 7% mai mare decat in 2010.
ING Asigurari de Viata a dat startul unei noi campanii de promovare a planurilor financiare pentru copii. Campania "Configuratorul de parinti" se adreseaza atat clientilor noi, cat si celor existenti, care incheie pana pe data de 30 iunie o asigurare pentru copii la ING.
Participantii pot castiga, prin tragere la sorti, o excursie impreuna cu familia la ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Londra din 2012 sau unul dintre premiile zilnice constand in seturi de mingi si palete. Campania se desfasoara in mediul online.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro