Hortifruct, o organizaţie cu şapte producători, şi-a bugetat afaceri de peste 40 mil. euro
Hortifruct, organizaţie din care fac parte şapte producători de fructe şi legume, estimează pentru acest an o creştere a vânzărilor între 5% şi 10% de la valoarea de 37 de milioane euro realizată anul trecut, 44% din aceasta fiind generată de castraveţi şi tomate.
Hortifruct, organizaţie din care fac parte şapte producători de fructe şi legume, estimează pentru acest an o creştere a vânzărilor între 5% şi 10% de la valoarea de 37 de milioane euro realizată anul trecut, 44% din aceasta fiind generată de castraveţi şi tomate.
Vânzările Hortifruct ar putea depăşi astfel 40 de milioane de euro în acest an. Producătorii care fac parte din Hortifruct sunt: Leoser, Berser, Leader International, Frank '93 Prod, Ostrovit, Lio Agro Com şi Ilser Oltenia. Organizaţia a fost înfiinţată în 2007. În 2012, cele şapte companii au produs şi comercializat aproximativ 36.000 de tone de legume.
Referitor la preţuri, Hortifruct precizează că până în prezent producătorii nu au anunţat scumpiri faţă de anul anterior. Hortifruct cumulează sere încălzite pe o suprafaţă de 170 de hectare, 2.000 de hectare de podgorii şi 500 de hectare de livezi şi alte culturi de câmp. În ceea ce priveşte fructele, Hortifruct livrează pe piaţa autohtonă şi la export 10.000 de tone de caise, piersici, struguri, prune, cireşe şi pepeni verzi şi 15.000 de tone de struguri de masă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro