Disecţia industriei auto mondiale: „carnagiu“ în Europa, sărbătoare cu şampanie la americani şi sprint puternic al Chinei
În timp ce producătorii americani de autovehicule sărbătoresc la ediţia din acest an a Salonului Auto de la Detroit una dintre cele mai spectaculoase reveniri din istoria industriei de profil, mii de locuri de muncă vor fi eliminate la uzine din Franţa, Germania şi Belgia în eforturile jucătorilor de aici de a ajusta producţia la una dintre cele mai slabe cereri de decenii.
În timp ce producătorii americani de autovehicule sărbătoresc la ediţia din acest an a Salonului Auto de la Detroit una dintre cele mai spectaculoase reveniri din istoria industriei de profil, mii de locuri de muncă vor fi eliminate la uzine din Franţa, Germania şi Belgia în eforturile jucătorilor de aici de a ajusta producţia la una dintre cele mai slabe cereri de decenii. Uzinele Aulnay din Franţa, Genk din Belgia şi Bochum din Germania produc de zeci de ani maşini Citroën, Ford şi Opel. Dar până în 2016 acestea îşi vor înceta activitatea, fiind victime ale capacităţii de producţie prea mari construite în anii de boom. Dacă în 2007 fabricile din Europa de Vest au produs 16 milioane de automobile şi camionete, anul trecut pe piaţa auto europeană s-au vândut doar 12,5 milioane de unităţi, scrie The Guardian.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro