Cum se reinventează industriile în noul context. Târg de turism online, ediţia „de pandemie”

Autor: Andra Stroe Postat la 10 noiembrie 2020 44 afişări

Cum se reinventează industriile în noul context. Târg de turism online, ediţia „de pandemie”

Cu toate că anul acesta contextul provocat de pandemia de COVID-19 nu a permis organizarea tradiţionalelor târguri de turism, agenţia de turism Hello Holidays a decis să organizeze, în perioada 12-16 noiembrie, un târg online, în cadrul căruia anunţă reduceri de până la 50% pentru transportul cu autocarul sau cazare.

La mare căutare sunt circutele pentru sărbătoarea de 1 decembrie, Crăciun şi revelion, care au, potrivit reprezentanţilor agenţiei, o reducere de 15%, şi sunt organizate fie pe durata unui weekend sau a unui weekend prelungit, în România, Turcia, Grecia, Macedonia şi Bulgaria, dar şi în călătorii de până la 19 zile în Spania, Italia, Franţa. Acestora li se adaugă vacanţe de Valentine’s Day, Dragobete şi Mărţişor în Maramureş, Bucovina şi Istanbul.

Populare în rândul românilor sunt şi programele de o zi, în care turiştii pot vizita saline, mănăstiri, cule, cetăţi sau castele din judeţele Vâlcea, Tulcea, Hunedoara, Braşov, Argeş şi Mureş, mânăstirile şi palatele de lângă Bucureşti, iar vara, să meargă o zi de plajă, la Gura Portiţei. „Sunt 17 variante de vacanţe de o zi în oferta de anul următor, inclusiv pe Transalpina, Transfăgărăşan, ori la Veliko Târnovo şi Balckih – programele consacrate. Toate acestea au reducere de până la 20% la târgul online”, notează reprezentanţii companiei.

În cazul sejururilor pentru 2021, cele mai mari reduceri sunt pentru Turcia, în destinaţii precum Bodrum, pentru care se introduce cursă directă anul următor, dar şi Marmaris şi Kusadasi, şi pentru care se vor aplica reduceri de până la 45-50% pentru transport sau cazare, urmate de Antalya, Bulgaria şi Grecia, cu reduceri fie pentru taxele de aeroport, fie pentru transport şi cazare. 

Agenţia Hello Holidays, înfiinţată în urmă cu 13 ani, este organizator de circuite în România şi alte 36 de ţări din Europa şi Asia, organizând vacanţe cu durata de o zi până la 19 zile, organizate fie cu autocarele proprii, fie cu avionul. Compania are 27 angajaţi şi a încheiat anul 2019 cu un volum de vânzări de aproximativ 5,5 milioane de euro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
romania,
turcia,
antalya

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.