Creştere cu 50% a cifrei de afaceri în ultimul an pentru compania românească Trust Expert, ajunsă la trei decenii de activitate. Pe ce îşi bazează evoluţia
Trust Expert, companie 100% românească, unul dintre liderii de piaţă în oferirea de soluţii şi sisteme de climatizare, a ajuns la 30 de ani de activitate şi anunţă un portofoliu de servicii integrate. Unul dintre cei mai importanţi jucători locali din industria tehnologiilor energetice, Trust Expert a deservit de-a lungul celor trei decenii peste 400.000 de clienţi, înregistrând în anul 2022 o cifră de afaceri de 75 de milioane de lei, o creştere procentuală a businessului de 50%, comparativ cu anul 2021.
Fondată în 1993, în Piatra Neamţ, Trust Expert este un jucător important în industria climatizării, dar şi în transformarea pieţei de energie din România. Ţeava multistrat Henco sau introducerea cazanelor pe lemn cu gazefiere în România sunt doar câteva dintre inovaţiile aduse pe plan local. În ultimii 15 ani, compania s-a orientat către plasarea pompelor de căldură în centrul businessului, promovând adoptarea acestora la scară largă, o alternativă mai economă şi mai sustenabilă la sistemele convenţionale de încălzire sau răcire. Privind în viitor şi urmărind tendendinţele pieţei internaţionale de a face tranziţia către sisteme sustenabile şi eficiente din punct de vedere energetic, jucătorul îşi propune o creştere a cifrei de afaceri cu 300% pentru următorii cinci ani. Mai mult, compania anticipează că va încheia anul 2023 cu o cifră de afaceri de aproximativ 88 mil. lei.
Cu un portofoliu divers, care include atât proiecte rezidenţiale, cât şi industriale, compania este importator exclusiv pentru mărci internaţionale precum NIBE Suedia, SABIANA Italia, HENCO Belgia, EUROACQUE Italia, şi INDECAL Italia. Potrivit reprezentanţilor businessului, unul dintre pilonii care stau în centrul modelului de afaceri Trust Expert este adoptarea şi promovarea activă a pompelor de căldură ca o soluţie sustenabilă de a reduce considerabil emisiile de carbon din atmosferă. „Acestă tehnologie nu doar că devine din ce în ce mai atractivă pentru consumatori, dar o plasează şi în centrul discuţiilor privind politicile de mediu şi combatere a schimbărilor climatice.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro