Companiile unor fraţi din Japonia au vânzări de peste 46 de milioane de dolari din mâncarea falsă

Postat la 03 iulie 2017 302 afişări

Companiile fraţilor Iwasaki din Japonia au vânzări de peste 46 de milioane de dolari, producând mâncare falsă, denumită sampuru, care este prezentată în vitrinele restaurantelor, în fast-fooduri sau în baruri, cu scopul de a atrage clienţii înfometaţi, potrivit The Economist.

Companiile unor fraţi din Japonia au vânzări de peste 46 de milioane de dolari din mâncarea falsă

Cele două companii din industria alimentelor false, conduse de fraţii Iwasaki, au vânzări anuale de 46 de milioane de dolari şi fabrică patru cincimi din piaţa replicilor în materie de alimente, din Japonia. Iwasaki, directorul uneia dintre companii, susţine că nu au competitori, în contextul în care vânzările celei de-a doua firme din domeniu reprezintă o zecime din vânzările lor.

Pentru a realiza replicile de alimente, designerii merg în restaurant pentru a vedea cum prepară şi aranjează bucătarii alimentele din farfurie, apoi se întorc cu o schiţă arhitecturală, după cum o numeşte Iwasaki, cu fotografii şi notiţe despre textură, culori şi consistenţă. În fabrică, fiecare parte din farfurie este individual formată pentru a crea un mulaj de silicon, în care este turnat PVC, apoi este băgat în cuptor şi pictat manual sau cu un aerograf. Aceste tehnici sunt folosite pentru a crea diverse alimente, de la jumătăţi de ouă fierte la boluri cu tăiţei. Apoi, ingredientele sunt asamblate pentru a fi expuse.

Printre alimentele greu de reprodus se numără peştele crud.

Cititi mai multe pe www.medaifax.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.