Care ar fi de fapt cheia în această criză potrivit lui François Bloch, şeful BRD, a treia bancă din piaţă

Autor: Miruna Diaconu Postat la 20 decembrie 2020 199 afişări

François Bloch, CEO al BRD Groupe Société Générale, spune că este foarte important ca în prezent atât băncile, cât şi companiile să ţină cont de misiunea şi scopul lor, astfel că doar o atenţie sporită asupra acestor aspecte va ajuta semnificativ în depăşirea mai uşoară a unei crize.

Care ar fi de fapt cheia în această criză potrivit lui François Bloch, şeful BRD, a treia bancă din piaţă

♦ Anul 2020 a fost unul dintre cei mai dificili ani, care a impactat nu doar sfera economică, ci şi pe cea socială.

François Bloch, CEO al BRD Groupe Société Générale, spune că este foarte important ca în prezent atât băncile, cât şi companiile să ţină cont de misiunea şi scopul lor, astfel că doar o atenţie sporită asupra acestor aspecte va ajuta semnificativ în depăşirea mai uşoară a unei crize.

„Trebuie să ne focusăm pe misiunea şi scopul nostru în construirea unui plan pentru 2021. A fost un an complex şi neaşteptat, a avut un impact semnificativ atât din punct de vedere social, cât şi economic. Este important să ne amintim misiunea şi scopul, dacă ne vom concentra pe acestea, ne vom putea pregăti pentru ceea ce va veni. Misiunea noastră este să ajutăm economia românească să crească şi să oferim finanţare în termeni de investiţii. Totodată, trebuie să asigurăm protecţia consumatorilor, să îi ajutăm cu sfaturi pe clienţii noştri, acestea sunt foarte importante şi pe ele ne concentrăm“, a declarat François Bloch, CEO al BRD-SocGen, în cadrul videoconferinţei organizate de Ziarul Financiar în parteneriat cu BRD, Buget 2021: Cum pregătim viitorul?.

François Bloch precizează faptul că în 2020 s-a evidenţiat modul în care a fost gestionată criza, iar focusul băncii a căzut pe trei aspecte, pe de o parte protejarea angajaţilor pentru a putea exista o continuitatea a businessului, cea de-a doua prioritate a fost susţinerea clienţilor, iar cel de-al treilea aspect a fost susţinerea dezvoltării businessurilor pe digitalizare.

„Ne-am focusat pe trei priorităţi. Prima a fost să gestionăm situaţia astfel încât să ne protejăm echipa şi clienţii, pentru a putea asigura continuitatea businessului. Nu putem să ne imaginăm ce s-ar fi întâmplat dacă băncile nu ar fi putut să performeze în cea mai grea perioadă a crizei. Cea de-a doua prioritate a fost să ne susţinem clienţii, i-am ajutat astfel încât să se producă revenirea economică. Cea de-a treia prioritate a fost continuarea susţinerii dezvoltării businessurilor pe partea de digitalizare. Cheia în această criză a fost să facem tranziţia către digital banking, tranziţia a fost mai rapidă decât ne-am fi aşteptat“,a mai spus François Bloch.

În videoconferinţa organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu BRD, Buget 2021: Cum pregătim viitorul?, s-a discutat despre cum se pot organiza companiile, cum îşi pot construi bugetele, astfel încât să poată face faţă anului 2021, care se anunţă aproape la fel de complicat ca 2020.

Ziarul Financiar împreună cu partenerul său BRD-SocGen propune un „turneu virtual“ de cinci videoconferinţe regionale la care vor fi aduşi la aceeaşi masă masă antreprenori, CEO, bancheri, macroeconomişti, experţi şi analişti pentru a se sfătui împreună cum e mai bine să abordeze 2021. Miruna Diaconu

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
brd,
criza,
tranzitie,
ceo

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.