Auchan ar putea lansa în România un concept de hipermarket compact pentru oraşele mai mici

Postat la 07 iulie 2014 63 afişări

Auchan ar putea lansa pe piaţa românească un format de hipermarket compact, destinat oraşelor mai mici, cu o gamă redusă de produse în special sub marcă proprie, concept cu care se extinde în Rusia, sub marca Nasha Raduga, şi care a avut succes în China.

Auchan ar putea lansa în România un concept de hipermarket compact pentru oraşele mai mici

 "Ne aşteptăm ca Auchan să continue să-şi întărească poziţia de lider pe piaţa hipermarketurilor din Rusia. Cum a fost şi cazul conceptului Auchan City, Auchan ar putea introduce magazinele Nasha Raduga şi pe alte pieţe ale sale din Europa Centrală şi de Est, precum România", potrivit firmei de cercetare IGD Retail Analysis.

Cu noul concept de hipermarket compact Nasha Raduga, Auchan ar urma să atragă cumpărătorii cu o gamă limitată de produse (circa 10.000 de produse), în special sub marcă privată, şi cu preţuri mai mici.

Auchan, care a testat acest concept în Rusia încă din 2009 şi în prezent are cinci astfel de magazine în oraşe cu o populaţie între 300.000 şi 500.000 de locuitori, a anunţat deschiderea de hipermarketuri compacte în patru oraşe mai mici, cu o populaţie în jurul a 100.000 de locuitori.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/auchan-ar-putea-lansa-in-romania-un-concept-de-hipermarket-compact-pentru-orasele-mai-mici-12902861
12902861
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.