Yahoo! nu mai are manager in Romania

Postat la 23 februarie 2009 41 afişări

La nici un an dupa ce a numit un comunity manager in Romania, Yahoo! a anuntat incheierea colaborarii cu bloggerul Bogdan “Bobby” Voicu (30 de ani).

“Nu mai sunt la Yahoo!”, a anuntat astazi pe blogul sau Bogdan “Bobby” Voicu, fara a detalia contextul plecarii sale din Yahoo! Romania. “Contractul nu imi permite sa dau detalii”, a continuat el. In luna mai a anului trecut Bogdan “Bobby” Voicu a fost numit comunity manager in cadrul Yahoo! Romania, urmand sa fie vocea companiei pe piata locala si, totodata, o interfata intre Yahoo! si cele cateva milioane de utilizatori pe care-i are in Romania. Yahoo! este unul dintre cei mai importanti jucatori online din piata locala, detinand controlul detasat pe piata de e-mail (peste 8 milioane de utilizatori inregistrati), instant messaging (peste 7.000.000), jocuri online (peste 800.000) sau prin portalul foto Flickr (peste 300.000). Miscarea Yahoo! vine la aproape un an dupa ce rivalul Google a anuntat ca activitatea din Romania va fi coordonata de la Londra de directorul diviziei de operatiuni pe piete noi Basak Tamar, dupa ce Radu Tudorache, fostul reprezentant al Google Romania, a plecat la Romtelecom.


 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Yahoo,
manager,
Bogdan “Bobby” Voicu,
blog,
it&c

Citeşte pe prosport.ro

/actualitate/afaceri/yahoo-nu-mai-are-manager-in-romania-3986977
3986977
comments powered by Disqus
0 seconds of 1 minute, 22 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:22
01:22
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Ne luăm adio de la săptămâna de lucru de cinci zile? Ce experimentează mai nou companiile din întreaga lume?