Veniturile CME au crescut cu 10%

Postat la 29 iulie 2010 19 afişări

Venitul net al grupului Central European Media Enterprises (CME), care include si Media Pro Entertainment, a crescut in trimestrul al doilea cu 10% fata de nivelul din aceeasi perioada a anului trecut, la 201,72 milioane dolari, iar profitul operational inainte de depreciere si amortizare (OIBDA) a urcat cu 1%, pana la 46,19 milioane dolari.

In trimestrul al doilea, veniturile nete ale segmentului broadcast au avansat cu 6%, de la 180,51 milioane de dolari la 190,58 milioane de dolari, iar rezultatul OIBDA s-a majorat cu 5%, de la 58,12 milioane de dolari la 60,87 milioane de dolari.

In România, divizia Broadcast a inregistrat in primele sase luni ale acestui an venituri in scadere, de la 84,03 milioane de dolari la 80,11 milioane de dolari, in timp ce indicatorul OIBDA s-a redus de la 29,03 milioane de dolari la 15,27 milioane de dolari. Aceleasi operatiuni au consemnat in trimestrul al doilea venituri de 43,56 milioane de dolari si un OIBDA de 10,74 milioane de dolari, fata de 48,51 milioane de doalri, respectiv 19,25 milioane de dolari in intervalul aprilie-iunie 2009.

Media Pro Entertainment a avut in primul semestru venituri nete de 66,35 milioane de dolari, in urcare cu 42% de la 46,83 milioane de dolari in prima jumatate a anului trecut, in timp ce rezultatul OIBDA al companiei s-a constituit intr-un minus de 1,87 milioane de dolari, de la un profit de 2,11 milioane de dolari.

In trimestrul al doilea, venitul net al Media Pro Entertainment a crescut cu 18%, de la 32,42 milioane de dolari la 38,31 milioane de dolari, iar OIBDA a scazut de la 3,54 milioane de dolari la 155.000 dolari.

Divizia New Media a CME a avut in prima jumatatea a anului venituri de aproape 5 milioane de dolari, cu 20% mai mari fata de nivelul de 4,14 milioane de dolari din aceeasi perioada a anului trecut.

CME este o companie de media si divertisment integrata vertical, care opereaza companii de broadcasting, internet si continut TV, lideri pe segmentele lor, in sase state din Europa Centrala si de Est, cu o populatie totala de aproximativ 50 de milioane de persoane.

Grupul are statii de televiziune in Bulgaria (bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, Pro.bg si Ring.bg), Croatia (Nova TV), Cehia (TV Nova, Nova Cinema, Nova Sport si MTV Czech), România (PRO TV, PRO TV International, Acasa, PRO Cinema, Sport.ro si MTV Romania), Slovacia (TV Markiza, Doma) si Slovenia (POP TV, Kanal A si TV Pika).

Compania este listata la bursa americana NASDAQ si la bursa de la Praga.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
media,
CME,
venituri,
Media Pro Entertainment,
profit
/actualitate/afaceri/veniturile-cme-au-crescut-cu-10-6743689
6743689
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.