Scumpirea carburantilor schimba preferintele auto ale romanilor. Consumul, criteriul numarul unu
Pretul nu mai este principalul criteriu de cumparare a unei masini. Recenta evolutie e pretului carburantilor la pompa i-a facut pe romani mult mai atenti la acest capitol.
Doua treimi dintre respondentii unui sondaj realizat de GfK in 2010 spun ca achizitioneaza un automobil in primul rand dupa consum. Urmatoarele criterii care dicteaza alegerea sunt, in ordine, marca (44%), pretul (44%), caracteristicile si performanta motorului (40%), precum si confortul (36%). Nu este de mirare ca romanii se uita in primul rand la consum, avand in vedere ca anul trecut carburantii s-au scumpit cu peste 15%, comparativ cu 13%, in 2009, potrivit datelor statistice oficiale. Cresterile de preturi au continuat insa si in 2011, pe fondul cresterii cotatiilor titeiului la nivel international, dar si al conflictelor sociale si politice din Africa de Nord si Orientul Mijlociu.
Cititi mai multe pe www.gandul.info
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro