Romanii cumpara mai des, dar mai putin
Radu Timis, fondatorul afacerii Cris-Tim, unul dintre cei mai importanti producatori de carne si preparate din carne de pe piata din Romania, remarca faptul ca oamenii sunt mult mai atenti la cantitate atunci cand cumpara.
"Prefera produse in gramaje mai mici, portionate, cumpara mai des, dar mai putin", observa Timis, adaugand ca nimeni nu mai cumpara peste necesitati, intrucat nu-si mai permit sa arunce mancarea, asa cum se intampla in trecut. "Nimeni nu mai cumpara salam la baton, ci mai degraba o cantitate cu pana la 30% mai mica, feliata si infoliata, iar comportamentul este normal pentru perioada pe care o traversam"
Citeste mai multe in "Cum ne-a schimbat criza"
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro