Metro: Romania, Ungaria si Bulgaria se redreseaza foarte greu in urma crizei

Postat la 02 august 2011 34 afişări

Vanzarile Metro, al patrulea retailer din lume, in Europa de Est au crescut in primul semestru cu 2,9%, la 7,9 miliarde euro, datorita evolutiei pozitive din Rusia, Turcia si Polonia, insa Ungaria, Bulgaria si Romania se redreseaza foarte greu in urma crizei, potrivit unui raport al grupului german.

Metro este prezent in Europa de Est prin diviziile Cash & Carry, Real si Media Markt & Saturn. In Romania, Metro detine 30 de magazine Cash & Carry si 25 de hipermarketuri Real. "Ungaria, Bulgaria si Romania isi revin foarte incet in urma efectelor crizei economice si financiare. Vanzarile totale retail din Europa de Est nu au revenit inca la nivelurile anterioare crizei. Preturile mai ridicate cu materiile prime au condus de asemenea la cresterea preturilor in regiune. Preturile unor alimente au inregistrat chiar majorari de doua cifre", se arata in raportul financiar al Metro. Divizia Cash & Carry a avut in primul semestru vanzari de 5,4 miliarde euro in Europa de Est, in crestere cu 3,5% in termeni nominali, respectiv cu 4% in moneda locala. Evolutia vanzarilor in Romania si Grecia a continuat sa fie afectata de conditiile economice dificile.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
metro,
romania,
bulgaria,
ungaria,
redresare,
economie
/actualitate/afaceri/metro-romania-ungaria-si-bulgaria-se-redreseaza-foarte-greu-in-urma-crizei-8557891
8557891
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.