Campanie nutritionala in Carrefour
Carrefour a demarat pe 16 decembrie o campanie de informare asupra calitatii nutritionale a alimentelor, bazata pe etichetare cantitatii zilnice recomandate (CZE), care va dura intre 4 si 6 saptamani in hypermarketurile din toata tara.
"Campania a demarat acum, din cauza variatiei in comportamentul consumatorilor, care cumpara in exces in pragul sarbatorilor", a declarat Sorin Minea, presedintele Romalimenta, care sprijina sistemul de etichetare nutritionala inca de la lansarea lui, acum un an si jumatate.
Eticheta cu informatii nutritionale ofera date cu privire la valoarea energetica a produsului, proteine, glucide, lipide, fibre, sodiu si sare. Initiativa este voluntara si are la baza legislatia europeana din 2006.
In Romania, acest sistem de etichetare a fost aplicat de companiile Coca-Cola, Kraft, Mars, Nestle, Starfoods si Unilever.
"Pentru a putea determina valoarea nutritiva a alimentelor, companiile si-au facut laboratoare in care au investit intre 300.000 si 800.000 euro. Desi costurile par mari, cheltuielile cu etichetarea ar putea fi mai mici pe viitor decat costurile neintrarii in program", a mai adaugat Minea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro